• +421 905 485 153
  • Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
  • Pon - Ned 8:00 - 18:00

Krízová linka pomoci - telefón, chat, email, online poradenstvo

V kontexte aktuálnej situácie sme sa rozhodli strategicky a dlhodobo reagovať aj na dopad krízovej situácie na duševné zdravie obyvateľstva, ktoré sa bude zotavovať ešte dlho po skončení špeciálneho režimu. Začali sme podporou Krízovej linky pomoci. Ak ste sa teda ocitli v životnej kríze alebo pociťujete psychické ťažkosti akéhokolvek druhu, sme tu pre Vás. Máte na nás otázky z osobného, pracovného či kariérneho života ? Nemáte sa s kým poradiť a hľadáte odpovede ? Potrebujete podporu od odborníka z oblasti zdravia, medicíny, psychológie, psychiatrie, pedagogiky či sociálnej oblasti ? Potom určite využite našu odbornú ponuku. Napíšte nám alebo zavolajte a my Vám poskytneme profesionálnu podporu. Veríme že nájdete riešenia k zlepšeniu kvality života Vás či Vašich blízkych.

Krízová linka pomoci poskytuje rýchlu anonymnú, nonstop psychologickú a psychosociálnu pomoc a podporu pre ľudí alebo ich blízkych, ktorí sa ocitli v kríze. Požiadať o pomoc našich odborníkov môžete prostredníctvom telefónu, chatu, emailu alebo video poradenstva. Sme tu plne pre Vás, kontaktujte nás a my sa vynasnažíme spoločne s Vami nájsť najlepšie riešenia Vášho problému.

 

Kríza je veľmi individuálnou osobnou reakciou jednotlivca na životnú udalosť alebo skúsenosť, ktorú je preňho náročné zvládať. Krízovú linku pomoci môže kontaktovať každý v kríze. Mimoriadnu situáciu ktorá nás môže počas života postretnúž a s ktorou sa nám zveríte, vnímame od začiatku veľmi citlivo a zodpovedne. Zistenia o dopade akejkolvek krízy na duševné zdravie človeka, môže človek spracuvávať a zotavovať sa ešte dlho po skončení. Dobré príklady z praxe zo zahraničia potvrdzujú nesmiernu dôležitosť liniek pomoci, poskytujúcich dištančné psychologické poradenstvo. Preto sme podporili vznik Krízovej linky pomoci, ktorú vzhľadom na akútne potreby a nárast prosieb o pomoc zriadilo IPP. Ľuďom v krízi a núdzi poskytne pomoc cez nimi preferované formy, ako sú video-rozhovor, emailová komunikácia či online chat so psychológmi a vyškolenými dobrovoľníkmi. Linku sme uviedli v roku 2020 do života v Bratislave. Ak máte pocit, že niektoré situácie a emócie už sami nezvládate, neváhajte kontaktovať nás. Môžete si zvoliť formu poradenstva, ktorá je vám blízka a ktorá Vám najlepšie vyhovuje.

 

Pre koho je naša krízová linka predovšetkým určená:
- pociťuje ťažkosti v rámci dodržiavania sociálnej izolácie a karantény
- utrpel dočasnú alebo trvalú stratu (blízkej osoby, zamestnania, koníčku, veci, …)
- má stres z finančnej situácie seba či rodiny
- je obeťou, svedkom domáceho alebo iného násilia
- cíti úzkosť, strach, obavy, stres, smútok, hnev
- pociťuje bezmocnosť, zúfalstvo, zdrvenosť
- obáva sa nakazenia, výsledku testovania, priebehu choroby, úmrtia
- má depresívne myšlienky a pocity prázdnosti, hanby či smútku
- uvažuje nad samovraždou či poškodzovaním seba a iných
- potrebuje psychologickú alebo psychiatrickú pomoc
- zažíva inú situáciu, v ktorej potrebuje krízovú pomoc ši poradenstvo

V čom môže byť pre Vás prínosné kontaktovať linku pomoci:
Krízová linka pomoci Vám ponúka nonstop anonymné a bezpečné miesto pre konverzáciu a zdieľanie svojich pocitov. Práve zdieľanie svojich myšlienok a pocitov môže viesť k zníženiu stresu, upokojeniu silných emócií a poskytnutiu úľavy. Krízová linka pomoci ponúka na výber zo 4 prostriedkov pomoci – telefón, chat, mail a video poradenstvo. Výber Vám najbližšieho spôsobu komunikácie môže prispieť k zvýšenú pohodlia a pocitu bezpečia pri komunikácii. Rozhovor s odborníkom Vám môže priniesť potrebné informácie alebo iný uhol pohľadu. Sme tu pre Vás ! Pri konverzácii s odborníkom získajte zo svojho života maximum !

 

psychologicke poradenstvo psycholog online psychoterapeut poradna

 

krizova psychologicka linka pomoci psycholog poradenstvo


psychologicka bratislava poradenstvo manazelske online linka psycho

Medzi ľuďmi na Slovensku stále existuje akási stigma v súvislosti s duševnými poruchami. Netušia, ako fungujú krízové linky. Človek, ktorý má zábrany vyhľadať pomoc alebo nemá financie na terapiu, však môže kedykoľvek zavolať alebo napísať presne na krízovú linku bez toho, aby odhalil svoju identitu. Môže povedať, ako sa cíti a odborník ho už nasmeruje ďalej, ako má nepriaznivú situáciu riešiť. Je dôležité, aby si ľudia mohli vybrať spôsob komunikácie, ktorý im vyhovuje. Preto ponúkame chatovú komunikáciu, e-mailovú, telefonickú, ale aj cez videohovor.